maandag 25 december 2017

Kerstavond, een heele mooie kerstavond

Het leek eigenlijk een rare kerstavond te worden... kids hadden hun pakjes al mee naar huis genomen er lag dus niets onder de boom. Dat duurde niet lang, op een dag vond ik een pakje bij de voordeur, afzender "onbekend".

En dit zat in het pakje van afzender "onbekend". Superlief!!

En toen werd het kerstavond, de avond van All You Need Is Love Christmas. Ik zat mooi te kijken toen Remy arriveerde.. Remy met cadeaus. Het eerste was een fopcadeaautje... het hoesje van haar oude telefoon die ik nu gebruik. Het tweede cadeau was echt geweldig, een boek.. "Modern Standaard Arabisch"... supergeweldig. En de cursus gaat misschien nog heeeel goed van pas komen, maar dat verhaal komt een andere keer. Het verhaal liep wel als een rode draad door deze avond, tot mijn andere kind arriveerde.


En wie had dat oooooit van hem verwacht.. er werden pakjes onder de boom gelegd.. netjes ingepakt. Ow jee... Ik kreeg een koptelefoon.. blue tooth, helemaal geweldig. Remy kreeg een Nintendo Switch.. wow, met twee Mario spellen. En ik kreeg ook van hem nog een fopcadeau. Ik had geen idee wat het was... het was mijn eigen waterpas, die hij geleend had.. hahaha.

Er is alleen iets mysterieus met de chocolaatjes gebeurd. Ineens waren ze weg...

Ik heb niets gezien van AYNIL... gelukkig hebben uitzending gemist en aanverwanten.



Geen opmerkingen: