zondag 19 november 2017

Vakantie is voorbij

De vakantie is voorbij dus vandaag weer aan het werk geweest. En natuurlijk, regen en wind...
Ik hoefde nog niet veel, nog niet ver.. het was mijn tweede werkdag in 7 maanden. Het voelde fijn om weer bezig te zijn...
Het voelde fijn om weer even in het gebouw te zijn, toen ik een brief terugbracht die niet voor mijn wijk was. En toen even doen, wat ik wel vaker doe.. met de camera langs de paspoppen.


Ik heb een bui gehad onderweg, maar toen ik thuis was kwam het echt even met bakken uit de lucht. Eerst maar bijgekomen en later mijn boodschappen gedaan.

Heb er een echte "IK" avond van gemaakt. "Stiekem" een wierookje aan, kaarsjes en een lekker muziekje aan... een heeeeel lekker muziekje aan en even lekker een uurtje chillen op de bank.






Geen opmerkingen: