zondag 26 november 2017

De trein, de trein, waar is de trein... nu niet mijn schuld

Echt, eerlijk waar, nu kon ik er niets aan doen. Zaterdag moest ik weer op reis...

En zoals iedereen hier in de omgeving weet, wordt er hevig onderhoud gepleegd aan het spoor. Dus weer met de bus. Ik ging ruim op tijd naar het station en ja, daar kwam een bus dus ik had in Hoorn ruim de tijd om over te stappen op de trein.
De overstap verliep voorspoedig. In Amsterdam moest ik dan overstappen op mijn volgende trein. Lang leve de ns app, ik kwam er onderweg al achter dat mijn trein uit ging vallen, er was echter wel een alternatief waardoor ik een kwartiertje later zou arriveren. Gelukkig was het nog op tijd om door te geven dat ik later komen zou.
De overstap zou op spoor 8b zijn... dus ik daarheen. Ineens verdween de trein van het bord, we moesten naar 7a. Staan bij 7a te wachten, en weer ineens de trein van het bord af... we moesten terug naar 8b. Gelukkig kwam hij daar wel en kon ik eindelijk naar mijn bestemming...

Vanaf de bestemming van zaterdag vertrok ik zondag weer naar huis... We komen aan bij het station, uhmmm mijn trein uitgevallen, dus een half uur wachten voor er een trein voor mij kwam. We zitten mooi te kletsen, komt er ineens een trein binnen... "die rijdt door".. nee die ging wel stoppen en er stond Centraal op. Toen was het even raar, afscheid nemen ging niet want ik moest de trein in...

En voorbij was het weekend al weer...


Geen opmerkingen: