zaterdag 25 november 2017

Het is me weer gelukt... ik kan het gewoon niet.

Vandaag evaluatiegesprek van Remy bij haar dagbesteding. We zouden samen gaan, dus een station gezocht waar onze wegen elkaar konden kruizen en ik van trein in auto overstappen kon.
Alkmaar Noord, was het geworden...

Ik was dus mooi onderweg, overgestapt in Hoorn en ik zat mooi te zitten toen mijn telefoon ging. "Ik ben er al"... "ow ik rijdt net het station binnen". Er werd me nog gezegd dat er alleen een trein al stil stond en dat het te vroeg was, maar het drong niet helemaal tot me door. Al vanaf Obdam dacht ik "volgende moet ik eruit", dus ik stapte uit.
We konden elkaar niet vinden, zie je dit zie je dat... en ineens zie ik HEERHUGOWAARD op het bord staan. Shit, ik ben op het verkeerde station!

Gelukkig werd ik opgehaald en waren we eigenlijk best nog wel een paar minuten later op tijd.
Het liep een beetje uit, dus kon Remy eerst nog helpen om de paarden binnen te zetten en konden wij dat mooi bekijken.

Daarna zijn we nog bij de Vrije Vlinder naar Charley de nieuwe pup gaan kijken

En als laatste zijn we nog samen uit eten geweest... even moeder/zoon tijd. 

Met de trein naar huis, ging gelukkig beter dan de heenweg... hahaha. 


Geen opmerkingen: