donderdag 23 november 2017

Liesbeth List, impressive.... maarrrrr

Vanavond naar de musical Liesbeth List geweest. Het was een zeer indrukwekkende musical. Heel mooi gespeeld.. goed decor. Er was alleen een kleine maar... ja klein, ik zal het niet groter maken dan het is.
Achter ons, zat een groepje bejaarden, met begeleiding. Een ervan was zeeer luidruchtig. Ze begreep ook niet goed meer, dat je er niet doorheen moet praten, zingen en neuriƫn. Het praten kon men nog dimmen. Oke.. ze zat te genieten, dat wel. Wat misschien nog meer irriteerde dan de vrouw zelf, de begeleiding had door dat het vervelend was voor een ander en ze ging er gewoon om zitten lachen. Hallo, ik heb ook betaald voor mijn 1ste rangs ticket!!

Ik wilde er wel mooi uitzien, bij de musical vanavond. Jurkje klaar gehangen, maar welke schoenen? Ik heb mijn laatste spaargeld gepakt om een paar nieuwe schoenen te kopen. Ik wilde deze keer geen compromissen hoeven sluiten. Bij mijn favo winkel alles gepast wat los en vast zat, maar ik kwam nergens in. En ik ging geen compromissen sluiten, dus zonder schoenen weg en naar een andere winkel. Grotere winkel, met meer keus waar het oook niet makkelijk was, maar waar ik schittttterende schoenen heb gekocht.
En ik voelde me echt supergoed in mijn "outfitje".....

Toen riep Lindsey "foto foto"... tja, hoe doe ik dat? Ik heb mijn sleutels gepakt en mijn telefoon en ben de buurt langs gegaan... nee, ik ben bij buuf Sandra gaan vragen of die een foto van me wilde maken. En dat heeft ze dus gedaan...

Dat was weer een toffe avond... 




Geen opmerkingen: