zondag 10 december 2017

Anita's reizen... en we hebben weer een verhaal...

Vandaag gingen we op reis naar Ikea Amsterdam. We omdat Remy gezellig mee was. We werden opgepikt op Bijlmer Arena... nee, we hadden afgesproken op Bijlmer Arena. Onderweg hadden we nog even  telefonisch contact, de pick up zou wat later komen. Ik hield het kort, wilde concentreren op de naderende overstap op station Sloterdijk. Waarom ik het deed weet ik niet, maar ik ging even naar de NS app om de reis te controleren....

.... en toen kwam ik tot de ontdekking dat we op Centraal over moesten stappen. Sloterdijk kon wel, maar dan moest Centraal ook nog een keer. Gelukkig gezien, het zou een overstap van 29 minuten worden.

In de tunnel, daar waar geen bereik is, voelde ik ineens mijn telefoon trillen.. "wacht even ik hoor je niet zit in de tunnel". "Ben je al overgestapt, blijf  maar op Sloterdijk, ik ben te vroeg en kom wel daarheen". Nou dat is net op tijd, want ik zie dat ik naar Centraal moet bla bla bla.... Op Sloterdijk eruit, we moesten even wachten en konden in die tijd mooi even naar de wc.

Toen was het "gaan we naar Ikea Amsterdam of Haarlem?". Doe maar wat... We gingen naar Haarlem, beetje onhandige keuze, richting Haarlem was het glad, ook nog langs een aanrijding gereden.

We hebben een paar mooie uurtjes in de Ikea gehad en toen weer richting huis. Even langs oma zat er nu niet in. Wij kozen voor Sloterdijk omdat we dan verder niet hoefden over te stappen. Eten gehaald bij Smullers.. toen in de wachtruimte wachten op de trein en richting huis. Zes uur stapten we uit de trein....


Geen opmerkingen: